2013/08/01

Komentarze

Hej,
Ostatnio zauważyłam, że na moim blogu jest coraz mniej komentarzy, a więc postanowiłam coś z tym zrobic. Wpadłam na pomysł, aby odwdzięczac się za każdy pozostawiony pod postem komentarz. Oczywiście nie będę zwracała uwagi na wpisy typu: "Super blog, zapraszam do mnie". Musicie przeczytac dany post, napisac coś na jego temat, a na dole zostawic link do swojego bloga, gdzie także zostawię komentarz na temat posta.
Wymyśliłam też, że będę starała się odwdzięczac się za obserwowanie mnie. Po prostu, gdy spodoba Wam się mój blog i zdecydujecie się go zaobserwowac piszecie mi w komentarzu 'obserwuję' (oczywiście też musicie napisac coś na temat posta, pod którym piszecie) i na dole zostawiacie swój link. Ja przejrzę Waszego bloga i zaobserwuję go, jeśli mi się spodoba.
Pod każdym postem będę również zamieszczac linki do dwóch blogów (wybranych z komentarzy), które najbardziej mi się podobają.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się to i będziecie więcej komentowac, bo bardzo mi na tym zależy.

A żeby nie było tak pusto, zostawiam Was ze zdjęciami z nad jeziora:







3 komentarze:

  1. fajny pomysł z tym komentowaniem :) szkoda ze nie mam bloga hehe
    oo jaki slodki psiak *-* bd wpadac czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Pysia jaka słodka:*

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)