2013/08/07

JapanStyle24.pl

Hej.
Dzisiaj chciałam zrobic taki 'przegląd' sklepu internetowego JapanStyle24.pl. Nie mylcie tego z marną jakością ubrań "Japan Style", którą oferują sprzedawcy na Allegro. Firma, z której chcę Wam dzisiaj pokazac ubrania ma własne szwalnie i dbają o dobrą jakośc produkowanej odzieży. Dodatkowo marka Carlo Lamon, (którą też możecie znaleźc w tym sklepie) to świetnej jakości produkty europejskie.
Teraz pokażę rzeczy, które najbardziej mi się podobają:

1. Bluzka
Beżowo miętowa bluzka damska  Japan Style B4089
KLIK

2.Sweter
Brązowy sweter z kotem Japan Style SW3952
KLIK

3.Bluza


Czarna bluza damska z kapturem Japan Style B3955
KLIK 

4.
Bejsbolówka bluza męska z kapturem 'Federico' od Carlo Lamon
bejsbolówka męska
 http://lamon.pl

To czterech moich faworytów, ale na pewno znajdziecie tam jeszcze wiele innych, ładnych rzeczy.


Chciałabym jeszcze napisac o czymś bardzo ważnym. Chodzi mi o program współpracy z blogerkami, jaki posiada Japan Style. A więc chciałabym Was zachęcic do napisania takiego posta, jak mój. Musicie tam dodac dwa odnośniki/linki do tego sklepu i napisac parę słów o nim. Ale najlepsze jest to, że za napisanie takiego posta możecie sobie wybrac:

- 10zł na Rodzinny Dom Dziecka w Toruniu
- 30%rabatu lub bon wartości 20zł na zakupy w JapanStyle24.pl
- Prezent - niespodzianka od sklepu (wysyłany na podany adres)
- Darmową przesyłkę zamówionych towarów

Wtedy musicie napisac tylko e-maila (info@JapanStyle24.pl) z linkiem do posta i napisac co sobie wybieracie. 

Mnie osobiście najbardziej zachęca opcja przekazania 10 zł na Dom Dziecka w Toruniu. Pomyślcie: jeżeli około 50 blogerek napisałoby taki post, te dzieci dostałyby 500 zł.

Bardzo Was zapraszam do kupowania w tym sklepie i do napisania takiego posta!

18 komentarzy:

  1. Przeglądałam ich asortyment już nie jeden raz i podoba mi się ;-))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://all-you-need-is-love-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza fajna :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Japonia *.*
    Na stówę gdy będę miała czas wejdę na tą stronę :)
    Super ciuchy :D

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te stronę :) mają świetnee ubrania :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. najpierw trzeba napisać notkę bez pisania do nich itp. i dopiero potem napisać e-mail z linkiem i tym co wybieramy? trzeba wtedy podać adres itp.?
    + już ci odpisali na twojego maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej żebyś najpierw, przed napisaniem posta do nich napisała, oni tam ci wszystko szczegółowo wytłumaczą. Potem piszesz posta, a jak skończysz- piszesz do nich e-maila z linkiem do tego posta i z tym, co wybierasz. Jeżeli decydujesz się na niespodziankę od sklepu, to musisz od razu podac swój adres :)
      Mi jeszcze nie odpisali, ale to i tak nie ma znaczenia, bo ja postanowiłam dac 10 zł na Dom Dziecka, a i tak pewnie nie nawiążą ze mną dalszej współpracy.

      Usuń
    2. dzięki za odp :)

      Usuń
  7. Świetny sklep! ;)
    obserwuję i liczę na rewanż :>
    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć obserwuje twój blog już kilka miesięcy niestety mój musiałam usunąć mam nowy to co zaobserwujesz? http://neversayneverpassion.blogspot.com/
    A jeszcze jedno mam takie pytanie jak wstawić parę zdjęć pod tytułem jak u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten sklep :)
    jasne, że obserwujemy. ja już, teraz ty !
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję na dłużej :) oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny i tani sklep :)

    +zapraszam na swojego nowego bloga, może zaciekawi Cię moja historia i zostaniesz ze mną na dłużej! :)
    www.bestronggirl.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne rzeczy, wspaniały sklep :) cudny blog. Obserwuję i zapraszam do mnie- może także to zrobisz? :)
    zapraszam
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog i śliczne zdjęcia. Obserwujemy *-* Zapraszamy do obserwowania naszego nowego bloga o modzie ;) http://dreams-are--reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bardzo fajne ubrania! Sam pomysł również jest fajny i pomysł z tymi ofertami, a zwłaszcza na dom dziecka jest sam w sobie świetny.
    Zachęciłaś mnie też faktem, że maja dobra jakość i chętnie przyjrzę się dokładnie tej firmie :)
    pozdrawiam ♥

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne ubrania :)

    klikniesz w banner Vintage Shop?
    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    ja u ciebie już kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)