2013/08/02

Hejt, hejt, hejt.




Chyba każdy kto posiada konto na portalach takich jak ask.fm, youtube, czy nawet blogspot spotkał się choc raz z jakimś 'hejtem'.
Co to w ogóle jest?
Najczęściej jest to po prostu tekst pisany anonimowo przez osoby, które nam czegoś zazdroszczą. To coś typu "Jesteś brzydka", "Jesteś żałosna" itp.
Ludzie, którzy włączą sobie anonima (np. na asku) myślą, że wszystko im wolno i nie zastanawiają się nad tym co piszą. Czasami coś napisane dla żartów może na prawdę kogoś zabolec.
Hejterzy mogą przyczepic się praktycznie o wszystko. Że jesteś za chuda, za gruba, brzydka, że słuchasz rapu, popu albo kurde disco polo. Zawsze znajdzie choc jedna osoba, której nie będzie odpowiadało, to co robisz, jaka jesteś, jak się ubierasz. Różni ludzie- różne gusta, ale to nie daje nam prawa do tego, żeby kogoś wyzywac czy mu ubliżac z powodu tego jaki jest, bo akurat nam się to nie podoba.

 

Tylko, że jest pewna rzecz, z której ci anonimowi, wszystkowiedzący ludzie nie zdają sobie sprawy: w internecie nic nie jest anonimowe. Jeżeli sprawy zaszłyby za daleko (np. ktoś przerobił wasze zdjęcia, aby was upokożyc i wrzucił do do internetu) wystarczy pójśc na policję, a oni już sobie znajdą tego kto to zrobił dzięki adresowi IP. Wtedy już nie będzie tak zabawnie.

Oczywiście w większości są to tylko jakieś głupie hejty, np. "Jesteś głupia", a tym zupełnie nie należy się przejmowac. Bo po co zawracac sobie głowę? Jeżeli autor takiego stwierdzenia zobaczy brak jakiejkolwiek reakcji z naszej strony, po prostu mu się znudzi i nie będzie miał satysfakcji z tego co napisał.

A Wy? Jakie macie zdanie na ten temat? Byliście kiedyś hejtowani?

P.s. Lubicie, gdy codziennie dodaję posty? ;)

19 komentarzy:

  1. Ja ta hejterów zaginam. :D Zagięłam już 4. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nie byłyśmy :) i to chyba dobrze xD

    Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Award !
    Więcej informacji tu -->
    http://friend-above-all.blogspot.com/2013_08_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z twoim zdaniem, byłam raz na YT :P
    świetny blog! Obserwuje i licze na rewanż <3
    Dla mnie to bardzo ważne :)

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejtowanie jest wyrazem idiotyzmu, tyle powiem na ten temat. ^^

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin






    OdpowiedzUsuń
  5. hejterzy są żałośni -.-
    świetny blog, z pewnością zostaję na dłużej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uważam,że hejterzy po prostu zazdroszczą. ludzie hejtuję tylko dlatego, że komuś może cos wychodzic. Nie powinno tak być.
    Obserwujemy? Ja już ;*;) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nigdy nie zostałam hejtowana i nigdy nie hejtowałam. Hejterze to poprostu ludzie któży zazdroszzą innym -,-

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rowniez obserwuje :)
    swagfashiooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie www.dede-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Olać te hejty a się ogarną ;D pokazać ze ma sie ich gdzies xD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hejterzy zazdroszczą innym dlatego hejtują dowartościowując się :)

    obserwujemy? jeśli tak odpisz u mnie :*

    thisisredfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  13. nie, jeszcze nie spotkałam się z hejtami w moją stronę ale czytałam ich dość sporo u innych osób i masz całkowitą rację z tym co napisałaś w tym poście!

    http://olencjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, jeszcze jakieś pól roku temu miałam aska, gdzie często pisałam z przyjacielem, który miał dziewczynę - wówczas daleka znajoma, a teraz przyjaciółka. Anonimki zaczęli mnie wyzywać od dziwek, przypominać, że jestem szmata, a on ma dziewczynę. To była jakaś porażka ;_;
      Potem im się znudziło i hejty ustały :)

      http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/ - zapraszam ♥

      Usuń
  14. Popieram w 1OO%.
    Niektórzy ludzie nie mają swojego życia, dlatego zatruwają je komu innemu by móc się dowartościować.

    Pozdrawiam. ;* może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejty to wytwór ludzi, którzy mają mnóstwo wolnego czasu -.-
    Pozdrawiam :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jestem hejtowana przez takie dwie dziewczyny z mojej szkoły , jedna myśli że jest najlepsza bo jej mama jest nauczycielką i ogółem ma forse dobrała się z drugą i myślą że sa cool . Tak na prawde w ogóle nie mają przyjaciół bo wszystkich odrzucają . To są takie 2 pępki świata http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie myślę to samo ;) Świetnie prowadzisz bloga :)
    Zapraszam do mnie AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałaś o tym, gdy pewna Amerykanka powiesiła się, bo ją hejtowali na asku?

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)