2013/08/26





Hej,
Dzisiaj przygotowałam dla Was post z rzeczami, które 'muszę' miec na tegoroczną jesień. 

1. Ciepły sweter.
Green Stripes Loose Sweater with Pocket pictures 
Bardzo chciałabym miec jakiś ciepły sweterek, najlepiej taki... dziany? Nie wiem czy wiecie o co mi chodzi. W każdym razie planuję kupic sobie coś podobnego do tego ślicznego swetra na górze.

2. Bluza nakładana przez głowę.

Bluza damska 
Przydałaby mi się również jakaś luźna bluza nakładana przez głowę, z fajnym motywem. Ta na górze jest akurat z croppa, ale jak dla mnie jej cena jest zbyt wysoka.

3.  Czarne spodnie (rurki).
 
 

Brakuje mi po prostu czarnych, zwykłych rurek, które pasowałyby do wszystkiego.

4.  Zegarek z ładnym motywem.

  
Od pewnego czasu bardzo podobają mi się tego typu zegarki i chciałabym jakiś miec.

5.  Koszulka z My Chemical Romance.

MCR_07C_damska 

I chyba tu nie muszę tłumaczyc.

Ok, to było 5 rzeczy, które chciałabym posiadac jesienią. 

Aha i bardzo proszę o klikanie w baner vintageshop.pl! Piszcie w komentarzach jeżeli kliknęliście, na pewno się jakoś odwdzięczę.

25 komentarzy:

  1. Super post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to mam wszytko oprócz 5, ale nie słucham MCR, więc to oczywiste. klikam w baner!

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie swetra nie chcę się otworzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarek *_*
    lol-lools.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweter;D
    Zapraszam:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tym swetrze i zegarku. oczywiście klikam w baner.
    magdatheshow.blogspot.com- jeżeli masz czas to wpadaj

    OdpowiedzUsuń
  7. mega sa te rzeczy *.*
    obserwuje :)
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te rzeczy są super! ♥ *,*
    Zaobserwuję Cię. <3
    Ty chciałaś zaobserwować mnie, ale ja nie wiem, jak dodać ten gadżet! :C
    Pomożesz? <3 Mi zawsze wyskakuje jakiś inny, niż mają wszyscy.
    Świetny blog. *=*

    http://amando-landia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikasz: układ-->dodaj gadżet, potem po lewej stronie tego okna, które Ci się otworzy masz "podstawy", "więcej gadżetów" itp. Klikasz "więcej gadżetów" i pierwsze co Ci wyskoczy to właśnie obserwatorzy :)

      Usuń
  9. napewno moim must have na jesień jest cieplusi sweter i herbata, ale rzeczy które wypisałaś również tylko mam dziwny zegarek i go nie nosze bo mam telefon xd jak zrobiłaś ten napis wypełniony zdjęciem? Prosze odpisz mi na maila: karolinapomorze@gmail.com
    obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też prydałby się ciepły sweter :)
    Obserwuje :)

    http://ju-beyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. PROSZĘ KLIKNIJI U MNIE W BANER sheinside.com (po lewej stronie) TO DLA CIEBIE TYLKO SEKUNDA A DLA MNIE MA OGROMNIĄ WARTORŚĆ
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech... A może by tak coś na temat posta? -,-

      Usuń
  12. Ciekawy blog, fajnie czyta się twoje wpisy :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą ;)

    dusiabloog.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj a postaram się odwdzięczyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zegarek cudowny <3 Świetny blog. Obserwuję :* Mam nadzieję, że ty też to zrobisz, jeśli Ci się u mnie spodoba. ;) BUZIAKI :* Będę tu częściej wpadać. Czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny ten sweterek z pierwszego zdjęcia
    obserwujemy? napisz w kom a na pewno się odwdzięczę
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też muszę sobie kupić sweterek :P
    Obserwuję i kliknęłam w baner :)
    Zapraszam na mojego bloga może zaobserwujesz :P


    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kliknęłam w baner :)a ta bluza z tymi paczadłami prze słodka! *.* :)
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Swetry na jesień i zimę to stuprocentowy must have! ;D

    young-never-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog i bardzo podoba mi się zegarek jest super :):)
    Świetne zdjęcia i post :):)
    www.voyager-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 1,3 się zgadza ;D
    Kliknelam.

    Obserwuje, zapraszam do mnie
    http://tusia-tuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja już mam sweterek ♥
    obserwujemy? ja już

    PROSZĘ KLIKNIJ W BANER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU,
    DLA CIEBIE TO CHWILA A DLA MNIE WIELE TO ZNACZY!
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też muszę kupić sobie sweterek :D


    Zapraszam na mojego bloga:
    http://ilona-kinga-pienkosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)