2013/08/06

Bazgroły

Rysuję praktycznie od zawsze. Nie sądzę, że mam do tego jakiś specjalny talent, ale w każdym razie bardzo lubię to robic. Jak na razie nie szkolę się w tym kierunku, ale planuję od nowego roku szkolnego chodzic na zajęcia plastyczne. Mam nadzieję, że jakoś mi to pomoże i nauczę się paru nowych 'technik', jeśli mogę to tak nazwac.
Najbardziej lubię rysowac portrety i ogólnie ludzi, ale średnio mi to wychodzi ;/

Macie tu kilka rysunków:

















Aha i wstawiam Wam piosenkę, której ostatnio słucham non stop *.*




 Napiszcie w komentarzu co sądzicie o moich bazgrołach :)

CHCIAŁAM WAS JESZCZE BARDZO  POPROSIC O KLIKANIE W BANER VINTAGESHOP.PL! ZALEŻY MI NA TYM.
JEŻELI KTOŚ KLIKNĄŁ, NIECH NAPISZE MI W KOMENTARZU, NA PEWNO SIĘ JAKOŚ ODWDZIĘCZĘ.

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie rysujesz : )
    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie rysujesz,na pewno lepiej ode mnie;D.
    www.olapassions.blogspot.com
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. lollipopek.blogspot.com
    zapraszam

    swietny blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!:) The Pretty Reckless!----> LOVE!:D Obserwujemy? Ja juz!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/people-like-us.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie rysujesz ;3
    Zaobserwujesz ??

    Zapraszam mery-madeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne :P też zawsze chcialam rysować ale mi to nie wychodzi

    Obserwujemy? Daj mi znać na blogu :)

    Zapraszam
    the-blakest-rosee.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie rysujesz ;)

    Już obserwuję, czekam na Ciebie :P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rysunki ;)
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ładnie rysujesz.
    http://www.magdathehow.blogspot.com/
    zapraszam do poczytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rysunki ;)

    http://wtg17.blogspot.com/
    Również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ;)
    Zapraszam paulinkq-my-life.blogspot.com/ obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rysunki :) . Ja tam nie za bardzo umiem rysować , ale na pewno lubię czasem coś rysnąć :D .
    + Może wzajemna obserwacja ? , napisz , u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne rysunki. Przez przypadek kliknąłem w nagłówek xD. Odwdzięcz się i poleć mojego bloga www.world.krzysiekn.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz potencjał. Jeżeli będziesz wytrwale ćwiczyć to w przyszłości będziesz naprawdę świetnie rysować. Ja tam zamiast portretów maluję oczy, coś w stylu postaci z mang i anime i.. i w sumie tyle. Ha ha. ;d

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jest źle, a jeśli sie zaczniesz jeszcze szkolić w tym kierunku na pewno będzie dobrze ;)
    wpadniesz czasem? blogerki666.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie rysujesz! :) Ja nienawidzę rysować portretów, bo nigdy mi nie wychodzą.
    I kliknelam z banner :D

    Zapraszam do mnie:
    http://bezimienna-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie rysujesz :) ja to w ogóle nie umiem i nie bardzo lubię rysować.
    Fajny blog :)
    obserwujemy?
    http://www.our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. HP <3 Sama muszę się wziąć w garść i go narysować :p Źle nie jest, bardzo ładnie ;3 Obserwuję :*

    http://tenebris-tene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)