środa, 17 lipca 2013

sheinside.com

Hej.
Na początku chciałam Was baaaardzo przeprosic, że tak długo mnie nie było, ale jakoś nie miałam pomysłu o czym pisac, nie chciało mi się... No i tak wyszło.
Dzisiaj chciałam Wam przedstawic kilka moich ulubionych rzeczy ze strony sheinside.com. Mają tam naprawdę wspaniałe ubrania, szkoda tylko, że nie można płacic w złotówkach.


1. Bluzka z frędzlami i diamentami. Tu kupicie.
 Yellow Sleeveless Diamond Print Tassel Blouse pictures


2. Bluza/sweter z ptakiem TU.
White Long Sleeve Eagle Print Sweatshirt pictures



3. Koszula z Simpsonami :D TUTAJ.

Light Blue Simpson Print Cartoon Denim Blouse pictures

4. Koszula z ptakami. KLIK 

Beige Long Sleeve Birds Print Chiffon Blouse pictures



5. Cudne szorty *.* TUTAJ c;
 Blue Bleached Retro Pockets Fringe Denim Shorts pictures
6. Szorty z Simpsonami TU .

Light Blue High Waist Simpson Print Denim Shorts pictures


7. Koszula w paski TUTAJ .


Black White Contrast Denim Vertical Stripe Blouse pictures





8. Legginsy z łabędziami TU.


Black Elastic Swan Print Leggings pictures



 9. Legginsy w kości KLIK.


Black Elastic Skeleton Print Leggings pictures




10. Naszyjnik z krzyżem i okiem TUTAJ.

 
Gold Cross Eye Necklace pictures
 Która rzecz podoba Wam się najbardziej?


5 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobała mi się ta bluza z orłem i koszula w paski <3 świetny jest ten sklep. Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula z ptakami i koszula w paski, genialne. Ten naszyjnik też jest niesamowity! Szkoda, że można zamawiać tylko przez internet, nie jestem zwolenniczką tego typu zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik z okiem, spodenki i leginsy w kości rządzą.
    magdatheshow.blogspot.com-nowy blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasiasta bluzka jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy :) Lubię ten sklep internetowy! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)