2013/07/31

Już połowa wakacji minęła...

Hej.
Nie mogę uwierzyc, że te wakacje tak szybko mijają. Niby nie robię nic specjalnego, bo wychodzę tylko na rower, rolki albo orlik, a w weekendy jeżdżę nad jezioro. Mimo to, że praktycznie nigdzie nie wyjeżdżałam połowa wakacji minęła mi bardzo szybko. Byłoby dobrze, gdyby tak samo szybko mijał rok szkolny...
Jeżeli jest mowa o jeziorze itd. To opowiem Wam coś. W niedzielę pojechałam z rodzicami, bracmi (jeden to cioteczny, ale mniejsza) i ciocią nad wodę. Pojechaliśmy na inną plażę niż zwykle, bo wszędzie były takie tłumy, że nawet sobie tego nie wyobrażacie! No i oczywiście, gdy pojechaliśmy w inne miejsce niż zwykle musieliśmy byc świadkami pożaru, który wybuchł tuż obok nas.
Macie tu parę zdjęc:






































Nie dośc, że nie można było dodzwonic się do straży pożarnej, to jeszcze wóź strażacki zaczął to wszystko gasic dobrą GODZINĘ od wybuchnięcia pożaru.

Aha i jeszcze coś: napiszcie mi w komentarzach co sądzicie o nowym wyglądzie bloga :)

5 komentarzy:

  1. Ale coś komuś się stało ?
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super bloog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem, tamten wygląd był lepszy, ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jakiej to ulicy? Bo przypomina mi miejsce niedaleko mnie

    http://aleks-faschion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)