2013/07/01

25 faktów o mnie


1. Moim hobby są rysowanie, blogowanie i fotografowanie.
2. Nienawidzę, gdy ktoś zaczyna coś mówic, a potem tego nie kończy lub mówi "nie ważne".
3. Po wakacjach idę do nowej szkoły i boję się, bo nikogo tam nie znam ;c
4. Nie jestem fotogeniczna i na mało którym zdjęciu wyglądam dobrze.
5. Mam o rok młodszego brata.

 (ADHD ;o)


6. Nie mam najlepszej przyjaciółki.
7. Bardzo chciałabym miec kolczyk w chrząstce ucha *o*
8. Ciężko jest mi zasnąc, gdy telewizor jest wyłączony.
9. Kiedy byłam mała, mojej mamie wypadł z lodówki słoik z dżemem i rozbił się za podłodze. Po tym jakże ekscytującym wydarzeniu przez długi czas chodziłam po domu i powtarzałam: "PUM DŻEM! PUM DŻEM!" xD
10. Miałam 40/40 punktów z testu szóstoklasisty! :D



11. Bardzo lubię pisac opowiadania i kiedyś prowadziłam nawet bloga z jednym z nich (który wciąż istnieje).
12. Gdy tylko mocniej wieje wiatr, to boję się, że będzie tornado (chociaż w mojej lokalizacji jest to raczej mało możliwe). I nie boję się samego zjawiska, nie mówię no chciałabym kiedyś zobaczy trąbę powietrzną na żywo, ale bardziej boję się skutków jej przejścia.
13. Uwielbiam oglądac horrory.
14. Mam dwa kolczyki w lewym uchu.
15. Moi rodzice nienawidzą tuneli, kolczyków na twarzy itp. Ja uważam, że wszystko jest dla ludzi, tylko trzeba umiec korzystac z tego z umiarem.



16.  Uwielbiam wszelkiego rodzaju rękodzieła.
17. Nienawidzę, gdy ktoś ode mnie ściąga/zgapia/kopiuje!
18. Uważam, że jestem gruba i powinnam schudnąc, ale mimo to cały czas jem chipsy, żelki, ciastka itp.
19. Mam wadę wzroku -0.75 i mam w domu okulary, ale rzadko kiedy z nich korzystam (tak wiem, że to źle).
20. Nienawidzę przeklinania, nigdy nie zdarzyło mi się tego użyc i jakoś mnie do tego nie ciągnie.


21. Od czterech lat mieszka ze mną mój piesek, który ma na imię Pysia.
22. Zawsze chciałam spróbowac sushi, ale jak na razie nigdy mi się to nie udało.
23. Jestem nieśmiała w stosunku do obcych mi osób.
24. Cały czas coś mi się nie podoba w moich włosach.
25. Ciężko jest mi wymyślac fakty o mnie ;c


Ok i to już wszystko :) 
PRZYPOMINAM O KONKURSIE!








20 komentarzy:

  1. Tak.. wcale nie jesteś fotogeniczna. A te pierwsze zdjęcie jest naprawdę ładne. w ogóle co ja pisze. na każdym wyglądasz ładnie.
    A szkoły się nie bój. Jeszcze poznasz tam naprawdę fajnych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam fotografię i też jest to moja pasją c: Mnie też wkurza to kiedy ktoś coś zaczyna mówić a potem " nie ważne " a tylko się czuje coraz większą ciekawość o co chodzi a przecież te osoby widzą to , że jesteśmy coraz bardziej ciekawe c: Ja też idę po wakacjach do nowej szkoły , mam ten sam strach więc wiem co czujesz. U mnie tylko sytuacja jest bardziej przechlapana bo idę do szkoły średniej i nawet nie wiadomo czy się tam dostałam c: Co do horrorów to też uwielbiam je oglądać i zazwyczaj się na nich śmieję tylko w nocy mam z nimi koszmary ale mówi się trudno xD I nie wiem czemu uważasz , że jesteś gruba jak nie jesteś , wejdź na mojego bloga to zobaczysz co oznacza osoba gruba i naprawdę mająca poważny problem c: To tyle c:

    http://lovett-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha najfajniejszy fakt to 25 :P Fajne zdjęcia i słodki psiak!
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję maksymalnych punktów z testu szóstoklasisty.:o
    Też uważam, że jestem gruba i nie umiem przestać jeść słodyczy.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że jesteśmy do siebie bardzo podobne (charakter itd) :D
    Obserwuję :D
    http://blondoptymistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Awards.Więcej informacji na moim blogu: animersel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na bloga, oczywiście obserwuję.

    Zapraszam na historia-nikoli.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. to test 6-klasisty musiał być łatwy :P ciekawy blog masz
    jak będziesz miała wolną chwilę wejdź - poczytaj :)
    gabby-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sory jak-kochac-to-na-wieki.blogspot.com pomyliłam nazwy xD

    OdpowiedzUsuń
  10. tego z pomyłką nie akceptuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. niektóre cechy mamy podobne :D
    śliczna jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow większość mam tak samo ;) Eh chciałabym mieć chociażby i rok młodszego brata...bo mam 13 lat młodszego a nienawidze takich dzieciaków! ;P
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha, wiele odpowiedzi mam tak samo, szczególnie 1, 2, 3, 4 i 6 :D. Oj, sushi warto spróbować, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fakty, większość u mnie tak samo ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość jest jakby o mnie :D

    Obserwuję i zapraszam.
    Buziaki :*
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow gratuluje tylu punktów z testu szóstoklasisty! Niektóre fakty które napisałaś zgadzają się z moimi:)


    http://pola-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że mamy kilka "faktów o sobie" wspólnych :D Mogę ci doradzić, żebyś namówiła rodziców na kolczyk w chrząstce. Fakt, trochę boli ( igłą ) ale ten efekt po kilku dniach bólu -niesamowity :D Zawsze możesz ich poprosić o nagrodę za "dobrą" średnią ! :D Zawsze działa. :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie optymistyczne posty. :)
    Mamy kilka podobnych faktów o sobie. :))
    Świetny blog i bardzo pozytywne te twoje ADHD. :>

    Może masz ochotę na wzajemną obserwację? Jesli tak, napisz u mnie, a się odwdzięczę. :>
    XOXO Kiedyś Carrie D, teraz Karla <3
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię czytać twojego bloga :) Masz fajne pomysły ;)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://life--in--happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)