2013/06/03

Tag: Mój zwierzęcy przyjaciel :)

Pytania i odpowiedzi:

1. Jak nazywa się twój zwierzak?
Mój zwierzak to Pysia.

2. Jakie to zwierze i jakiej jest rasy?
To pies i jest rasy yorkshire terrier.

3. Jak długo jest już z tobą?
W lipcu minął już 4 lata.

4. Jak dostałaś swojego zwierzaka?
Pewnego dnia mój tata ją przywiózł do domu.

5. Ile ma lat?
16 maja skończyła już 4 lata.

6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Pysia ma dużo takich cech :D Ale najdziwniejsze jest chyba to, że gdy jest burza to albo wskakuje do wanny, albo wchodzi pod wannę... Dzisiaj w czasie burzy weszła do mojej szafy ;o

7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą?
Pysię traktuję jak członka rodziny. Bardzo dużo dla mnie znaczy ♥

8. Ulubione chwile?
Kiedy budzę się rano, a ona leży sobie pod kocem, z głową na poduszce i się tak jakby do mnie przytula.

9. Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Pysia, Pysiula, Pysiulinda, Pyśka, Pies, Pysiaczka, Piesul... Ogólnie to dużo tego jest.

Jej zdjęcia:







A Wy? Macie jakiegoś zwierzaka? Może zrobicie taki Tag?



14 komentarzy:

  1. OOO jaki słodziak też planuję zrobić tag mój zwierzęcy przyjaciel.
    http://susan-zuza.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku O.o jaki słodziutki ;d

    Obserwuję i Zapraszam
    http://happyisad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 2 pieski. Na razie chyba nie zrobie takiego tagu.
    Ale bardzo chcialabym abyś napisała posta o tolerancji w twoim środowisku.
    Jeżeli nie chcesz to nie musisz.
    Ja tylko złożyłam ci taka propozycje.
    wwww.nastolatkisawszedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomysł, na pewno skorzystam i w najbliższym czasie pojawi się taki post :)

      Usuń
  4. Słodziak <3 ja mam beagla bi color (dwu kolorowy) i też takie coś zrobię ale kiedyś jak się rozkręcę :)

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaaki slodki ;3
    Geenialny blog i bardzo fajny post <3
    Może obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie i ciekawie ;)
    jasne że mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną masz tą przyjaciółkę:*:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ona zostaje sama w domu? Pytam, bo może będę mieć yorka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny xD Kocham pieski ^^ Też mam ale jamnika !
    Brylantowax33

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutki piesek. Sama bym chciała mieć yorka ale niestety mama ma alergię na sierść. ; ( A to wielka szkoda, bo lubię psy. ; (

    OdpowiedzUsuń
  11. kochany piesek ;d

    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovinie ?

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)