2013/06/11

Pomysł + biwak

Hej.
Wpadłam na pomysł, aby zorganizowac konkurs z okazji 100 obserwatorów na moim blogu. Oczywiście odbyłby się, dopiero gdy tylu zdobędę. Nagród narazie zdradzac nie będę, ale też nie nastawiajcie się na cos wielkiego. No i tutaj pytanie do Was: Czy bylibyście czymś takim zainteresowani?

Ok. Druga informacja jest taka, że w czwartek jadę na biwak, a więc jutro post się nie pojawi z powodu zakupów i pakowania się. Wracam w sobotę, a post najprawdopodobniej napiszę w niedzielę, bo zaraz po biwaku na pewno będę zmęczona.

Tu macie jakieś zdjęcia z wyjazdu do Giżycka na Dzień Dziecka:













 
 
Bardzo przepraszam, że napisałam tak mało i bez konkretnego tematu, ale jakoś nie mam teraz pomysłu na ciekawsze kwestie do omówienia...
 
 
Czy chcielibyście konkurs?

17 komentarzy:

  1. wiesz jak długo czekałam na jakiegos posta. zdjęcia naprawdę fajne.
    A teraz mam do cb jedno pytanie. Czy przypadkiem nie widziałyśmy sie dziś niedaleko ogólniaka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie konkursy, tam ja. :D
    Oczywiście, że chcę ^^
    Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym się spytać, czy warto tam jechać, bo sama jadę do Giżycka 3-8 lipca :)
    Mam nadzieję, że jest dużo atrakcji
    Obserwuję i liczę na to samo

    hurt-others.blogspot.com
    boisz się prawdy?krwi? a może ludzi szczerych lub "innych"? nawet nie wchodź..

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkurs ? jak najbardziej ! Jak chcesz to mogę do niego da,ć linka na mój blog jak już będzie ten konkurs ogloszony :))

    celinesbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie byłam na biwaku ;c ZABIERZ MNIE ZE SOBĄ <333

    Obserwuję i liczę na to samo ;3
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę udanego wyjazdu + ładne zdjęcia :))

    jak chcesz, masz czas to wbijaj : http://lunia-luniaa.blogspot.com/ ~ jeżeli blog się podoba to obserwuj :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia!

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia :3 uwielbiam biwaki <3
    konkurs? no pewnie!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    Biwak, ale fajnie :p
    Jestem jak najbardziej za konkursem :>
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł - chętnie wzięłabym w takim udział. Dawno nie byłam na żadnym biwaku *-*
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się zdjęcia z kaczką^^
    zapraszam do siebie, myślę, że coś Ci się spodoba, a jak zaobserwujesz, daj znać-odwdzięczę się :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia i oczywiście czekam na konkurs! Jak się pojawi to daj znać!
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z konkursem
    Ojejku jak ja dawno na biwaku nei byłam, cóż wyrosłam już ;)
    Osttnie zdjecie jest boskie!
    Miło mi bedzie jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie :) zapraszam do mnie!

    http://dirtyhalcyon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)