2013/06/18

Muzyka ♫

Czy waszym odbiciem się od świata jest muzyka? Wtedy jesteście tylko wy, słuchawki, ulubione piosenki i nie skupiacie się na niczym oprócz utworu, którego właśnie w tej chwili słuchacie? Ja tak mam.
Jeszcze nie dawno muzyka nie była dla mnie aż tak ważną rzeczą, jak jest teraz. Można powiedzieć, że wcześniej słuchanie różnych piosenek nie miało dla mnie większego sensu. Była tylko po to, aby przy niej potańczyć.
Jakieś 3 lata temu miałam zamiłowanie do twórczości Michaela Jacksona, jednak szybko mi to przeszło. Później słuchałam tego co wszyscy, tego co było akurat 'modne'. Rok temu jarałam się Michaelem Telo i jego piosenką Ai se tu pego (czy jakoś tak), bo była ona po prostu wszechobecna. Był też czas, w którym razem z moją dawną przyjaciółką zachwycałyśmy się Gustawem Limą... Różnie to bywało.
Od około pół roku uwielbiam muzykę rockową i taką... poważniejszą. Aktualnie moimi ulubionymi zespołami są: My Chemical Romance, Paramore, Guns 'n' Roses, Linkin Park, Nirvana itp. Mam też ulubioną wokalistkę- Avril Lavigne.









Czasami, gdy słucham utworów, które opisują moją sytuację (na przykład), czuję się mniej samotna, bo wiem że ktoś na świecie ma ten sam problem. Oczywiście nie chodzi mi tu o głupie pioseneczki typu "kocham cię, kocham cię, a ty mnie nie lalalala", tylko o utwory z tekstem o głębszym sensie, dzięki którym możemy poczuć się jakby ktoś czytał nam w myślach.

Jestem dresem, metalem, rastamanem – A potem ściągam słuchawki


Chciałabym również poruszyć temat hejtowania z powodu rodzaju muzyki, którego się słucha. Niektórzy ludzie wyzywają innych, bo ci słuchają innej muzyki niż oni (to też jest przejaw nietolerancji). A więc nie będę tu się zbyt rozpisywać, powiem krótko: KAŻDY MA INNY GUST I KAŻDY MOŻE LUBIĆ CO MU SIĘ ŻYWNIE PODOBA :)





A wy jakie macie zdanie na ten temat? Jaka jest wasza ulubiona piosenka?

9 komentarzy:

  1. Dla mnie muzyka jest taką odskocznią od rzeczywistości. od tych wszystkich problemów i przykrych sytuacji. A tak szczerze to nie mam ulubionej piosenki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Blog Award, więcej szczegółów na moim blogu. :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Awards : 3
    Wiecej znajdziesz tutaj - - - - > http://ikaa0201.blogspot.com/2013/06/liebster-award-d.html : )

    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie muzyka to cześć życia bez muzyki nie było by mnie. dzięki muzyce mogę w końcu odpocząć od wszystkiego.
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie muzyka ma podobne znaczenie. Słucham tego, co lubię - nie co jest modne. Ktoś się mnie pyta: Jaka jest Twoja ulubiona piosenka? Ja mówię: Nantes
    A ten ktoś patrzy na mnie z politowaniem, że ta piosenka nie jest na szczycie listy przebojów. No trudno. Dla mnie jest.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tak mam. To jest niesamowite jak muzyka może na nas oddziałowywać. Słuchamy swoich ulubionych utworów - jesteśmy szczęśliwi. Jeśli słuchamy jakichś ballad to nasz nastrój się obniża. Dla mnie to po prostu magia.. Ja akurat mam tak, że mój ulubiony utwór jest dosyć depresyjny, a i tak mi on poprawia humor.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się ! bez muzyki nie da się żyć!~~

    OdpowiedzUsuń
  8. <333333 bez muzyki nie da się żyć! :3

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)