2013/06/27

Konkurs!

Na samym początku chciałam bardzo Was przeprosic, że postu nie było tak długo... Nie miałam pomysłu ani chęci, żeby cos pisac.
A więc tak jak wskazuje tytuł posta postanowiłam zorganizowac konkurs. Nagrody jak narazie są niespodziankami, ale od razu mówię, że nie jest to nic wielkiego.
Aby wziąc udział musisz:
1. Byc publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Napisac pod tym postem komentarz zamieszczając swoje imię, pierwsze dwie litery nazwiska i adres e-mail.
3. Zamieścic poniższy obrazek na swojego bloga, facebooka, aska lub inny portal społecznościowy.
















Później losowo wybiorę 2 osoby, którym przydzielę nagrody :) Wiem, że konkurs miałam zorganizowac z okazji zdobycia 100 obserwatorów, ale po prostu nie mogłam się powstrzymac. I potratujcie to też jako rekompensatę za tą ponad tygodniową nieobecnośc.
Zgłaszac się możecie do 7 lipca i tego samego dnia ogłoszę wyniki.
POWODZENIA!

14 komentarzy:

  1. Magdalena St.
    kolorowyswiatnastolatek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Joanna Wy
    aska.wytrzes@op.pl
    Notka o konkursie na blogu : http://brasoletkizmuliny246.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog Obserwuje ;)
    zapraszam do siebie ;)
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksandra Sz.
    aleksa_444@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam szczęścia w konkursach :P bardzo fajny i naprawdę ciekawy blog pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że dużo osób się zgłosi. :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina Ko.
    loveit626@wp.pl
    Informacja na blogu: http://pa0lkalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiktoria Pa.
    wiktoria-parzych@wp.pl
    informacja na moim koncie google+ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosia Sr
    zochulka9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog, obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalia Pa
    nppaszkowska@gmail.com

    Obserwuje i zapraszam;)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)