2013/05/03

Majówka

Hej.
Jak Wam mijają wolne dni? Bo mi super :D Cieszę się, że w końcu na podwórku robi się zielono i można wychodzic z domu w samych bluzach. Teraz praktycznie codziennie jestem na rowerze czy rolkach, a w najbliższym czasie szykuje się kolejna sesja zdjęciowa z Julką.
A właśnie! Julka założyła nowego bloga - julicja123.blogspot.com i zapraszam Was do komentowania.
Zeszłam z tematu... Co do majówki, to chciałam jeszcze powiedziec o tym, że niedługo jadę na kort tenisowy pograc. Już nie mogę się doczekac :D Akurat dzisiaj plan nie wypali, bo pada deszcz i jest dośc chłodno.
Ogółem mówiąc wolny czas spędzam w aktywny sposób.

Aktualne zdjęcie:




A jak Wam mija majówka?

3 komentarze:

  1. U mnie w mieście cały czas chlapa :( Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też super :D najlepsze weekendy z przyjaciółmi ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie majówka spoko :3

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)