2013/05/12

HIT czy KIT część 2

Hej :)
Jak widzicie wracam po 3-tygodniowej przerwie w blogowaniu... Teraz będę się starała dodawać posty codziennie lub co drugi dzień.
A więc postanowiłam zrobić drugą odsłonę mojego postu "HIT czy KIT", ponieważ zauważyłam, że tego typu rzeczy bardzo chętnie czytacie.
Ok, to zaczynam c;


1. Legginsy w pionowe paski:



Jak na mój gust, to hit,bo mi się bardzo podobają i lubię je nosić. Aha i już od razu was proszę, żebyście nie pisali komentarzy typu "kolejna dziewczyna, która myśli, że w takich legginsach będzie fajna". Nie chcę być w ten sposób fajna, tylko po prostu podobają mi się takie spodnie i tyle.

2. Motyw moro na kurtkach/koszulach:





Dla mnie hit, ponieważ bardzo lubię taki militarny styl.


3. Koszule bez rękawów.







Hit! Bardzo je lubię. Sama mam podobną, w neonowym, zielonym kolorze i uwielbiam ją nosić.

4. Lordsy.




Kit jak dla mnie. Nie podobają mi się.

5. Sneakersy.



Sądzę, że kit. Po prostu nie podoba mi się połączenie sportowych butów z obcasem/koturnem.


6. Creepersy.



Coś po środku, bo z jednej strony bardzo ładnie wyglądają na nodze, ale z drugiej strony nie wiem czy bym takie założyła.




7. Septum.

A to jest akurat coś innego :) To kolczyk w nosie.





Tak hito-kit, bo na innych dziewczynach mi się podoba, ale nie wiem czy sama bym sobie taki zrobiła... No ale ogólnie to mi się podoba.

8. Helix.

Tutaj również kolczyk.





Hit! Marzy mi się taki *_*



No i to już wszystko, mam nadzieję, że nie wyszło to zbyt chaotycznie i da się to czytać.

A wam co się podoba z tych rzeczy najbardziej?

15 komentarzy:

  1. septum ♥ kolczyki ♥ lovelovelove ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKO LOOVV <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie :
    1. Hit, chciałam kupić, ale to nie na moją 'figurę' xD
    2.Kit
    3.Hit
    4.Hit
    5.KIt
    6.Kit
    7.Kit
    8.Hit, ale bym sb nie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paski <3
    Geeeeenialny blog i baaardzo fajny post <3
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia w nagłówku ;)
    Ja uwielbiam moro i koszule bez rękawów :]
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie lubię połączenie sportowych butów z obcasem : O A reszta bardzo fajne :3
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. paski! <3

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)

    Zapraszam do mnie: http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. sneacers to sa trampki zwykle - converse albo cos w tym stylu.
    Baaardzo mi sie podobaja te legginsy, musze sobie takie kupic.

    littleamyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie podobają mi się oprócz czterech ostatnich.

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się koszule bez rękawów ! xD I legginsy w paski :P
    Brylantowax33

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)