2013/05/27

Gimbaza

Jak wiecie (albo i nie) - jestem w szóstej klasie podstawówki. Zbliża się koniec roku szkolnego, a co za tym idzie zmieniam szkołę i będę uczyła się w gimnazjum.
Szczerze? To się boję. Niby wmawiam sobie, że będzie dobrze, będę potrafiła zagadać do ludzi i znajdę nowe koleżanki. Ale w głowie wszystko jest łatwiejsze... Wiem, że w praktyce tego planu nie będzie tak łatwo zrealizować. Pewnie będę zawstydzona tym ogromem nieznajomych mi osób i nie odezwę się pierwszego dnia ani słowem... Grunt to pozytywne myślenie, co nie?
Teraz dobrze się uczę i ogólnie staram się jeszcze nie buntować, pomagać rodzicom i w ogóle, ale strasznie się martwię, że "gimbaza" mnie zepsuje. Oczywiście postaram się nie wplątać w złe towarzystwo i nie poddać się jakimś głupkowatym zaczepkom (jeżeli takie się pojawią).

Jeżeli ktoś wchodzi na besty, kwejka i tego typu strony, to pewnie wie, że są one opanowane właśnie przez gimnazjalistów... Najczęściej wrzucają tak obrazki typu "wróciłem do domu pijany i nikt nie zauważył- epic win!" albo "po co się uczyć skoro można imprezować?". Jest tego bardzo dużo.







No pewnie... Niech dalej mają taki stosunek do nauki i szkoły, a w przyszłości, co? Będą grzebali po śmietnikach? Żyli na zasiłku dla bezrobotnych? Czy może ich całym światem będzie sklep monopolowy?
BRAWO...
.
.
.
.
.
.
A Wy co sądzicie na ten temat?

20 komentarzy:

  1. Też niedługo idę do gimnazjum. Na dodatek nie jest to moje wymarzone gimnazjum i mogłabym iść do o wiele lepszego. Jednak idę do tego, które niestety nie jest najlepsze i niestety wiem, że w nim piją, palą itp.


    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie o tyle dobrze, że prawdopobnie idę do jednego z lepszych gimnazjów w moim mieście...
      Trzymaj się :)

      Usuń
  2. Nie mam dla cb dobrych wieści. Gimnazjum zmienia, wszystkie najogrsze cechy wychodzą na wierzch.
    Musisz nie dac sie poniesc innym i trzymac sie swoich ideaów

    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w gimnazjum.; )
    I jest w sumie lepiej niż w podstawowej.; D
    Obserwujemy ??? Czekam na odpowiedź.; ))
    Pozdrawiam !!!: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same zdanie, Jak ten ostatni akapit. ;)
    Kończę już 3 gim, i powiem ci, ze faktycznie bylo okropnie! Gimbaza strasznie niszczy ludzi, wiec masz sie czego bac..ale jeżeli znajdziesz jakies fajne, i dobre kolezanki, to bedzie okej ;)
    ja natrafilam na samych palantów, i nie mogłam przez 3 lata, się przepisać do innej klasy.. spoko xd

    Zapraszam. Jak masz chwilę, wpadnij<33
    http://dusiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak jak inni. Gimnazjum bardzo zmienia człowieka. Jestem z tego samego miasta co ty. Poszłam do dobrego gimnazjum. A towarzystwo w mojej klasie nie jest za ciekawe. Piją pala i nic więcej nie robią. Na szczęście ja się temu nie dałam.
    Tobie życzę dużo sukcesów w szkole i żebyś nie wdała się w zadne złe towarzystwo. A jezeli moge wiedzieć. To do jakiego gimnazjum idziesz?
    Jeżeli masz czas to wpadnij do mnie: http://nastolatkisawszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem w ogolniaku.
    Szkoła sama w sb jest bardzo fajna.
    Nauczyciele wymagaja troche więcej ale to normalne.
    i z czystym sercem moge powiedziec że w ogólniaku jest nawet więcej osób ktore piją i pala niż w jedynce:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma co się bać gimbazy :D
    Też się bałam, ale najważniejsze, to myśleć pozytywnie. Myślałam, że nie znajdę znajomych, nie poradzę sobie, a tu proszę- łatwo wszystko poszło. Ja w tym roku będę kończyć gimnazjum i przenoszę się do ogólniaka ^^
    Cóż, gimbaza owszem zmienia ludzi, ale to też zależy od Ciebie. Mam znajomych, ba, przyjaciół, którzy palą, piją, ćpają. Ale to, czy się zmienisz czy nie, to tylko od Ciebie zależ. Ja się nie dałam zmienić i i tak mnie ludzie zaakceptowali ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała prawda? "Jutro jest jakiś sprawdzian?!"
    Ja niestety piszę jutro sprawdzian z matematyki z angielskiego, trzymaj kciuki :) !

    Jak będziesz miała czas, to wpadnij, może Ci się spodoba :)

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny blog :)

    http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na sprawdzianach :)
    Ja mam jutro z historii...

    Zapraszam na rozdanie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Geeeeeeenialne zdjecia *.*
    Swietny blog, dlatego obserwuje i licze na rewanz jezeli moj blog ci sie spodoba <3

    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma się czego bać :)
    Ja też się bałam, a okazało się, że jest spoko :)


    Obserwuję i liczę na to samo :)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja juz bede 3 gim : //
    mm-adi.blogspot.com
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne a szczegulnie z tym sprawdzianem ;P
    jeśli będziesz miała chwilę to zapraszam do komentowania a napewno sie odwdzięczę
    emmily-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwacja za obserwacje? jesli sie zdecydujesz to zaobserwuj, a ja zrobie na pewno to samo :) zapraszam:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tam teoretycznie jestem w drugiej klasie gimnazjum ( po wakacjach ) ale mieszkam zagranica wiec jestm w Lyceum heu heu heu ! :P
    Pozdrawiam !!
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też się na początku trochę bałam, ale tak naprawdę nie ma czego jest trochę więcej nauki :/
    Brylantowax33

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)