2013/05/23

Dziwne przypadki.

Osobiście nie wierzę w zabobony typu "Piątek 13- pechowy dzień", "czarny kot na drodze- pech" itp. ale zjawisko, które Wam zaraz opiszę jest niezwykle zadziwiające...
A więc mam taką bluzkę (z flagą amerykańską, ale nie wiem czy to ma coś do rzeczy...) i zawsze kiedy ją wkładam przytrafia mi się coś złego. Np. Dostaję złą ocenę, kłócę się z kimś i tego typu rzeczy. 
Tłumaczę sobie, że to zwykły przypadek i zbieg okoliczności, ale po kilku takich sytuacjach zaczynam się zastanawiać czy przedmioty nie mają jakiegoś swojego znaczenia, przeznaczenia... Wiem, że to głupio brzmi,  i że te zjawisko da się wytłumaczyć w racjonalny sposób, ale jakoś tak mnie to zastanawia...
Pewnie inna osoba nie przejmowała by się tym i uznała, że zwykły przypadek (tak jak napisałam wcześniej), ale JA oczywiście muszę wszystko analizować, przemyśliwać i w ogóle. Nie wiem czemu tak robię xd
.
.
.
.
.
.
Ok, dziś taki dziwny post, bardziej opisałam tu moje przemyślenia... Dziwne przemyślenia.


A Wy? Mieliście jakieś nietypowe zbiegi okoliczności?

13 komentarzy:

  1. takie rzeczy często się zdarzają..:)
    zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotka^^ Emm wiem cos o taj twojej bluzce(napradę to sie zdarza!!!)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też często zdarzają się dziwne przypadki ;D ale to chyba przez to ,że jestem bardzo nieogarnięta ;D

    +obserwuję i liczę na to samo zapraszam pink-jaam.blogspot.com
    dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog. Ja osobiscie nie wierze w takie rzeczy, czasem chyba w nic nie wierze jesli nie zobacze :D
    Chciałam się odrazu odnieść do poprzedniej notki na temat pamietników.Osobiście moje pamietniki robie sama, wiec to tez swietna zabawa :D

    Obserwuje!!
    http://zosky-above-the-ground.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka :)
    Obserwuję :D

    http://cracks-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku roku, co tydzień w środę przytrafiało mi sie coś nieszczęśliwego i też zaczęłam się nad tym zastanawiać, czy dzień tygodnia ma coś do rzeczy, ale z czasem to przeszło ;)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog i ekstra zdjęcie .

    Jeśli będziesz obserwować mój blog i zostawisz link do siebie pod ostatnim postem na pewno się odwdzięczę .

    ZAPRASZAM http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam tak samo, jeśli założę jeansową koszulę w piątek to zawsze dzieje się coś nieszczęśliwego.
    Możliwe, że to tylko przypadek, kto to wie. :)

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Masz ochotę na wzajemną obserwację? jeśli tak, napisz u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog i fajny styl zapraszam do mnie http://susan-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog. Fajnie się go czyta. ^^ Zapraszam do mnie http://giggler-bl0g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć :) Świetny blog - jestem stałą czytelniczką Twojego bloga :) Obserwacja za obserwację ? Napisz mi w kom . pod ostatnim postem <3 Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne to zdj ^^ ;3
    Brylantowax33

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)