2013/04/11

Wiosenne kurtki

Hej.
Dzisiaj byłam w mieście i znalazłam skórzaną kurtkę w moim rozmiarze... za 57 zł! U mnie mieście jest taki mały sklepik, a właściwie jest to pasmanteria i mają tam wieszaki z ubraniami. Biorą markowe rzeczy, które są wadliwe (urwany zamek, porwany materiał itp.) i krawcowe je naprawiają. To fajna sprawa, bo wtedy ubrania są dużo tańsze. No i przechodząc do sedna sprawy- wypatrzyłam dziś skórzaną kurtkę z Bershki. I właśnie tak się zastanawiam czy ją kupić czy nie... Bo teraz każda dziewczyna w takich chodzi.
A teraz sami oceńcie co jest najlepsze:

1. Parka:


2. Skórzana kurtka:


3. Płaszczyk w kratkę:



Piszcie w komentarzach co jest najlepsze i co Wy byście wybrali :)









12 komentarzy:

  1. Weź Gaba skórzaną to będziemy miałay podobne:D A jak tam chcesz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk kocham takie płaszczyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wybrała płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra 1. kurtka

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk w kratkę najbardziej mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk jest ładny :) PS:W jakim sklepie go znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk jest ładny:) PS:Gdzie go znalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pasuje do cb płaszczyk oszalałaś do cb pasuje tylko ta 1 kurtka

    OdpowiedzUsuń
  9. Skórzana kórtka to najbardziej uniwersalna częsc garderoby. Nigdy nie wygląda banalnie tak jak np. cardigan i pasuje praktycznie do wszystkego :) Sama mam 3 i sprawdzają się idealnie! Zimą pod kurtke, jesienią pod płaszcz a wiosną sama :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się osobiście najbardziej podoba kurtka nr 1 ^^ Ale skórzana też jest ok :P
    Brylantowax33

    OdpowiedzUsuń
  11. Hiya! Quick question that's entirely off topic. Do you know how to make
    your site mobile friendly? My blog looks weird when browsing from my iphone.
    I'm trying to find a template or plugin that might be able to
    correct this problem. If you have any recommendations,
    please share. Appreciate it!

    My site - akcesoria sportowe

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)