2013/04/03

Sny + test szóstoklasisty

Hej ♥
Czy sprawdzacie w senniku znaczenia swoich snów? Ja czasami to robię i muszę przyznać, że niektóre się sprawdzają. Często, gdy coś mi się przyśni i sprawdzę znaczenie tego snu w senniku, to jest tam opisany czasem mój charakter, a czasem emocje , które w danej chwili we mnie dominują. Ale to też zależy gdzie trafię (na jaką stronę internetową), bo czasami są tam powypisywane zwykłe brednie...
Jaki był mój najdziwniejszy sen?
Baaardzooo dziwny sen przyśnił mi się może z 4-5 lat temu. Było w nim, że poszłam na podwórko i znalazłam małego szczeniaczka, którego przygarnęłam (w rzeczywistym świecie od dawna marzyłam o psie). No i tam bardzo się cieszyłam, kupiłam wszystkie potrzebne rzeczy dla niego. Nagle, gdy weszłam do pokoju, to zobaczyłam pluszaka zamiast pieska. Więc biegnę po rodziców, a kiedy razem weszliśmy do pokoju, to w posłanku leżał bochenek chleba o,O
Jaki był mój najciekawszy sen?
Nie pamiętam go szczegółowo, ale było to coś na kształt... prawie filmu. Że szukałam z moim bratem jakiejś mapy, ale jakiś "czarny charakter" próbował nam w tym przeszkodzić. Nie pamiętam dokładnie, ale był fajny :D

/ jakieś stare zdjęcie /

Test szóstoklasisty
A więc chciałam życzyć powodzenia wszystkim osobom z szóstych klas na jutrzejszym teście :) Sama muszę jeszcze raz wszystko sobie powtórzyć.

A jaki był Wasz najdziwniejszy sen?


16 komentarzy:

  1. Jak ktoś ma same dziwne sny to jeszcze nic gorzej jak ktoś intensywnie gada przez sen i to w różnych językach :). Ale koleżanki mówią, ze to śmieszne ;p
    I powodzenia juuutroo!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow..sny i test szóstoklasisty..uff dobrze że ja nie miałam testu szóstoklasisty..tak pro po super blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam kiedyś sem że gdy wyszłam na podwórko to wszyscu chodzili bez głów
    mejzojzoj.gliteruje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ja nigdy nie sprawdzałam znaczenia snów, ale czasami mam takie dziwne, że szkoda gadać ; d Najbardziej lubię te sny które chyba każdy miewa xd Te że spadasz, spadasz i przy ziemi się budzisz : DD Fajny jest ten blog ; * (PolishBeliebers)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award, więcej na moim blogu : http://brasoletkizmuliny246.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ja to już dużo dziwnych snów miałam xD
    Ale mało co z nich pamiętam !
    Brylantowax33

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)