2013/04/06

Reklamy

Hej.
Czy tylko mnie denerwują te reklamy w telewizji? Nie dość, że przerywają nam oglądanie filmu czy serialu, to jeszcze są tak beznadziejne, że... No aż nie mam na to słowa. Niektóre są fajne i ciekawie zrobione, ale chodzi mi o takie na zasadzie: "zjedz wafelka, a będziesz rządzić światem". Denerwuje mnie też, że w reklamach kłamią i naciągają ludzi, żeby tylko ich zachęcić, a potem wysępić pieniądze. Przykład? Jakiś chory na... powiedzmy grypę człowiek siedzi sobie w domu i ogląda telewizję. Nagle widzi reklamę tabletek na przeziębienie, która mówi o natychmiastowym działaniu bla, bla, bla. No i prosi kogoś, żeby mu kupił te tabletki lub sam po nie idzie. Wziął je, a tu wielkie rozczarowanie, bo to co obiecywali w reklamie to jedna, wielka ściema. Człowiek został oskubany z forsy, a grypa trwa...
Więc: Nie bądźcie naiwni i nie wierzcie we wszystko co mówią reklamy.
A teraz zmienię temat. Dzisiaj byłam znowu na sesji zdjęciowej z Julką (kroljulian234.blogspot.com). Fajnie było, pokażę Wam parę zdjęć :D






A Wy jak spędziliście dzień?



6 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia + fajna notka :>

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznee zdjeciaa *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia zrobione przezemnie:DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia ! No mnie też denerwują te reklamy :/
    Brylantowax33

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)