2013/04/14

Nareszcie!

Hej.
Pewnie już zdążyliście zauważyć, że moją ulubioną porą roku jest wiosna... No i doczekałam się! Nie wiem jak u Was, ale u mnie było na tyle ciepło, że chodziłam w samej bluzie. Nareszcie! W końcu też wyszłam na moje ukochane rolki i mogłam pojeździć. Muszę przyznać, że po tak długiej przerwie nie radziłam sobie najlepiej, ale wkrótce się przyzwyczaję :) Niestety dzisiaj nie jest już tak ciepło, ale czuć wiosnę. Ptaszki śpiewają, śnieg znika... To jest to.
Nie zrobiłam wczoraj zdjęć, ale mam dla Was wiosenną piosenkę:


Ta piosenka jest trochę dziwna, ale dzięki niej powstaje taki letni nastrój. 

A Wy się cieszycie? Może byliście już na rolkach jak ja? :)

5 komentarzy:

  1. tak byłam dzisiaj z koleżanką było super twój blog też jest super zapraszam na mojego photobloga http://www.photoblog.pl/zocha44445/148808737/spacerek.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się ciekawie. powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mojego bloga -------> klaudia-klaudiaaaa.blogspot.com Odwiedzać , komentować i pisać . Sorry za SPAM. Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post!! *.* uwielbiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)