2013/03/21

Wiosna?

Cześć :)
Dziś miałam całkiem dobry dzień. Lekcje zaczynały się o 10, a rano była u mnie Julka (kroljulian234.blogspot.com). Pierwszą lekcją był angielski i nic nie robiliśmy. Zupełnie. Cała lekcja była luźna. Potem miała być matematyka, ale zamiast tego mieliśmy lekcję z pedagogiem. Już się wystraszyłam, że coś złego zrobiliśmy ;o Na szczęście to był początek jakiegoś cyklu lekcji namawiających do bycia wolontariuszami, czy coś takiego. I dzisiaj tylko p. pedagog wszystkich poznawała, mówiliśmy o sobie, naszych zainteresowaniach. To było całkiem fajne, bo o niektórych rzeczach związanych z osobami z mojej klasy kompletnie nie wiedziałam.
No i teraz zmienię temat. Jako, że mamy taką piękną "wiosnę" za oknem, to wstawiam Wam zimowe zdjęcia. Tak, wiem, to trochę przygnębiające, że pierwszy dzień wiosny tak wygląda. Mówi się trudno...


P.s. Bardzo przepraszam, że ten post jest o MOIM dzisiejszym dniu, ale ostatnio jakoś nic mnie nie zainspirowało do notki tematycznej...

4 komentarze:

  1. Hej to ja ci robiłam te zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zimowe zdjęcia tej wiosny.
    Lubię jak piszesz obojętnie czy piszesz notki tematyczne czy o sobie.

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)