2013/03/23

"Wiosenne" porządki

Hej ♥
Chociaż dziś sobota, to obudziłam się o 6:30 (tak jak wstaję do szkoły) i już nie zasnęłam ;o To dziwne, bo nie miałam żadnego budzika. Dobra, nie ważne. A więc później zabrałam się za "wiosenne" porządki i dokładnie wyczyściłam mój pokój. Perfekcyjna pani domu nie miałaby kurzu na białej rękawiczce, haha ^^ Tylko, że jak trzeba było umyć okna, to płyn zamarzał... Taaa.
Dobra, zejdę z tematu. Chciałabym, żebyście pisali mi co byście chcieli zobaczyć na moim blogu. Powoli brakuje mi pomysłów, wymyślając niektóre po prostu stwierdzam, że Wam by się nie spodobały posty na dany temat. Więc pytanie do Was: CO TAKIEGO BYŚCIE CHCIELI? Nie muszą być konkretne pomysły, ale chociaż jaki temat, np. moda.
Okey, może jeszcze dzisiaj napiszę post z przepisem na ciasteczka, bo dzisiaj pewnie będę robiła :3
Pa!
P.s. Sorry, za to zdjęcie w okularach :P

1 komentarz:

  1. Na tym zdjęciu na nagłówku, tak bardzo mi przypominasz moją koleżankę z klasy. Jesteście takie podobne, ale nie na wszystkich zdjęciach ^_^

    My z mamą, nie wiemy jak zabrać się z te okna, liczymy na to, że jeszcze do Wielkanocy będzie cieplej.

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)