2013/03/26

Top lista

Hej Wam ♥
Nie miałam weny, żeby wczoraj pisać. Nic sensownego nie przychodziło mi do głowy, a myślę, że taki post bez jakiegokolwiek tematu przewodniego jest trochę nudny.
Więc przejdźmy do rzeczy. Na dzisiaj przygotowałam dla Was "Top Listę" MOICH ulubionych piosenek. Wiem, że to może wiązać się z hejtami, bo mało osób słucha takiej muzyki jak ja, ale postarajcie się zaakceptować mój gust ^^
Lista składa się z 15 piosenek (kolejność jest przypadkowa):

1. My Chemical Romance- The Ghost Of You


2. My Chemical Romance- The Light Behind Your Eyes



3. Guns 'n' Roses - Sweet Child O'mine 



4. Linkin Park - Castle Of Glass



5. Simple Plan - Untitled



6. Metallica - Nothing Else Matters



7. Paramore - Ignorance



8. Green Day - 21 Guns


9. Slipknot - Snuff




10. My Chemical Romance - Helena



11. My Chemical Romance - Cancer



12. My Chemical Romance - Famous Last Words 



13. My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade



14. Red Hot Chilli Peppers - Can't Stop



15.  Nirvana - Smells Like Teen Spirit




No i to tyle :) Od razu mówię, że ta lista jest tylko po to, żebyście bardziej mnie poznali. Jak pewnie zauważyliście moim ulubionym zespołem jest MY CHEMICAL ROMANCE :D Wymieniłam tu tylko część piosenek, które po prostu uwielbiam, jest ich dużo więcej.

A jakie są Wasze ulubione piosenki? Piszcie w komentarzach.



5 komentarzy:

  1. Nie za bardzo podobają mi się te utwory :( Ale przecież każdy ma inny gust bo gdyby każdy lubił to samo to co za życie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIELBIAM PARAMORE! i jako fanka muszę bronić, bo zasługuję na wyższe miejsce :) Jednak szanuję Twoje zdanie :) Pozdrawiam ps: fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog ; D

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)