2013/03/31

Śnieżna Wielkanoc

Hej!
Wiem, że trochę za późno na życzenia, ale... Wesołych Świąt! :) Choć ja nie jestem pewna jakie to święta, bo u mnie pada śnieg. Cudoooownie *powinniście tu wyczuć sarkazm*. Haha :D Ja to w ogóle nie czułam na początku, że jest Wielkanoc, ale później jak jedliśmy święconkę i to wszystko, to była jakaś taka fajna atmosfera i wszystko wróciło do normy.
Dobra... Wpadłam tu na chwilkę złożyć Wam życzenia i pokażę zaraz zdjęcia z dzisiaj. Zaraz będę oglądała ,,Surowych Rodziców", a potem ,,Przepis Na Życie". Może jutro, albo we wtorek napiszę dla Was jakiś bardziej tematyczny post.
Zdjęcia:


Hahahah, mój Gangnam Style w powietrzu ^^


Jakaś tam ja.


Mój piesek :)

A to narysowałam jak byłam u mojej babci.
Widok z okna.


A Wy jak spędziliście Wielkanoc? Udała Wam się?

9 komentarzy:

  1. Hahahaha, genialny wpis i mega pozytywne zdjęcia ;)) Święta spoczo, ale śniegu napadało niestety, powodzenia w rozkręcaniu bloga. ;D
    GLITEROWICZKA - ~ Łαp miotłę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś zbytni jej nie odczułam :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wczoraj zamiast Surowych Rodziców obejrzałam Ranczo.
    Ja Wielkanocy jakoś tak zbytnio nie odczułam, chyba przez ten śnieg.
    Pozdrawiam, Angelika z http://postcards-sentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie obchodziłam w tym roku wielkanocy,tak jakos wyszło
    Fajne zdjęcia i śliczny piesek ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze że masz pieska yorka ja też mam bardzo podobnego ;D Ładnie rysujesz i ogólnie fajny blog ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny rysunek i śliczny piesek mam podobnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny york tak samo jak rysunek..;*

    OdpowiedzUsuń
  8. http://ask.fm/Eeeeeemym to ja jak cos


    sliczne, mnie sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)