2013/03/24

Shrek! :)

Cześć. ♥
Bardzo, bardzo przepraszam, że nie pisałam wczoraj drugiego postu z ciasteczkami, ale jednak zdecydowałam się zrobić ciasto o nazwie SHREK. To dlatego, że jest w nim dużo zielonego koloru. A więc podam Wam przepis i pokażę swoje ciasto, mniam!

Składniki:

Masa zielona:
♥ 2 opakowania budyniu w proszku,
♥ 900 ml zielonego soku (np. Pysio)
♥ kostka masła (ok. 200 g)

Masa biała:
♥ 400 g śmietany kremówki (30 %),
♥ galaretka (najlepiej cytrynowa)

Inne:
♥ 2 opakowania delicji (najlepiej cytrusowe, np. pomarańczowe),
♥ 2 galaretki o smaku kiwi lub agrestu (może być inna, byle zielona),
♥ szklanka mleka,
♥ 2 opakowania biszkoptów.

Sposób przygotowania:

1. Namocz biszkopty w mleku i ułóż je na blaszce.
2. Przygotuj budyń wedle instrukcji na opakowaniu, z tym, że zamiast mleka użyj zielonego soku.
3. Po przestygnięciu masy, zmiksuj ją z kostką masła i wylej na biszkopty.
4. Ułóż Delicje na masie.
5. Wstaw wszystko do lodówki.
6. Ubij śmietanę na prawie (!) sztywno i powoli dolewaj cytrynowej galaretki, przygotowanej w 2/3 szklanki wody.
7.  Gdy poprzednia masa zastygnie, wlej na nią śmietanę.
8.  Gdy biała masa zastygnie, przygotuj 2 zielone galaretki, ale w ilości wody jak na jedną.
9. Wstaw do lodówki, najlepiej na całą noc.


Smacznego!

Mam nadzieję, że ten przepis jest zrozumiały i zachęci Was do pobawienia się w kucharza ^^ 

Mój Shrek:


Bardzo przepraszam, że zdjęcie jest ciemne, ale coś mi się popsuło w PhotoScape i nie mogę go rozjaśnić... 

P.s. Czy chcielibyście filmik, w którym pokażę różne, ciekawe fryzury? ;)

10 komentarzy:

  1. O jejku, ja uwielbiam to ciasto! Moja mama robi mi je na każdą okazję, zawsze jak zrobi całą blachę tego ciasta to na drugi dzień go nie ma :P
    Dziwne, ta masa wyszła Ci jasno zielona. Polecam Ci z Kubusia ten zielony sok, wtedy jest najlepsze :3
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przepis ;)) przyda mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne ciasto. Robiłam już takie kiedyś z mamą. Ale z całkiem innego przepisu. Dziś spróbuję Twojego. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za przepis. :-):-):-)
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra przepis :)
    Przyda mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobny do placka kubus :D WYPRÓBUJE ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowiciee wygląda ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciasteczka, coś innego. Muszę je zrobić i powiem Ci wtedy jak mi wyszły.
    Tak dodaj filmik z fryzurami. Nie mogę się już go doczekać.
    Zdjęcie wcale nie jest ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu koffam te ciasto dużo razy robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)