2013/03/17

Plecak i zadanie z religii...

Witam PONOWNIE ;)
Piszę, żeby się odstresować. Mam zrobić jakieś durne zadanie z religii. Trzeba coś szukać z Piśmie Świętym i bla, bla, bla. Mówię Wam, to zadanie jest tak nienormalne, że chyba głupszego nie widziałam -,- W ogóle nie umiem go zrobić. Zdenerwowałam się, więc postanowiłam się od tego oderwać. Aha i chciałam Wam pokazać plecak, który prawdopodobnie sobie kupię do szkoły.
Tak wygląda:
Ładny? Nie wiem, chciałam coś innego niż te wszystkie sportowe plecaki, znalazłam sobie taki. No i to chyba na tyle, myślę, że dzisiaj napisałam dość dużo, bo trzy posty, więc na dzisiaj chyba wystarczy ^^


9 komentarzy:

  1. W której jesteś klasie? Może następnym razem ci pomogę. Pisz jeśli czegoś nie ogarniasz (nie tyczy się matmy i fizyki :p ).
    Zapraszam: http://maary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w 6 klasie. Dzięki za propozycję, może kiedyś skorzystam ;D

      Usuń
  2. swietny blog pozdrawiam Edi winc club

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :* Plecak też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będziesz wkurzać się na matmę, to pisz do mnie z chęcią pomogę :)

    Angelika z http://postcards-sentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski plecak *.* Fajny blog :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny plecak <33 Blog też jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)