2013/03/19

Piękna zima tej wiosny

Cześć!
Czy tylko mi się wydaje, że ta zima jest za długa? Jak ja już chcę wiosny... Niby na początku ten cały śnieg jest fajny, ale teraz mam już go dość. Jest brudny, brzydki i ciągle pada! Dzisiaj rano myślałam, że rozpęta się trąba powietrzna- tak wiało. Mojego psa tak kiwało na boki, że prawie się wywalała (to york). Haha, to śmiesznie wyglądało ^^ Na dodatek jest strasznie zimno, a na niebie szaro i buro. Ja już chcę zielonej trawy, śpiewających ptaków i kwitnących kwiatów, a nie. Dobra, zrobiłam Wam parę zdjęć. Miłego oglądania :)




A Wy? Lubicie zimę? Jaka jest Wasza ulubiona pora roku?



12 komentarzy:

  1. Ja też chcę już wiosny, mam dość tego śniegu, jest zbyt długo.
    Wyobrażasz sobie Wielkanoc ? Lany poniedziałek?
    Chcę już bazie kotki na drzewach! Słońce, trawę (bez psich odpadów).

    Angelika z http://postcards-sentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już dośc tej zimy ;c Super blog, pozdrawiam Invictus.

    iinvictuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oladudus100(glitery.pl)19 marca 2013 09:33

    ja lubię wszystkie pory roku,, zimę też no ale zeby w marcu? W dodatku póżnym marcu? Trochę przesada ;// Ja już chcę spacery po parku i kwiatki <33 Śliczna jesteś i blog też booski xD I bardzo podobał mi się przepis na tenisówki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie lubię zimę , ale mam jej już dość , za długo xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie nawidze...(Julia)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zimę, ale zdecydowanie już trwa za długo;( Najbardziej lubię wiosne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidze zimy. :ooo Dobry blog. :D


    - ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ †

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie możesz sie doczekać wiosny ? : D Bo ja bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ty też nie możesz si doczekać wiosny :D ? Bo ja bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ulubiona pora roku to lato ! Bo wakacje :D
    Ps. Super blog. ;33
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kit z wiosną ważne żeby lato było xD

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)