2013/03/20

Kopiarstwo

Hej!
Pewnie nie raz się Wam zdarzyło, że ktoś coś od Was ściągnął, skopiował. Dla mnie jest to codzienny problem, wręcz przyzwyczaiłam się do tego. Oczywiście nadal sądzę, że to złe i po prostu kopiując zachowujemy się nie fair wobec osoby, która daną rzecz wymyśliła. Na przykład ktoś wymyślił sobie coś super fajnego i opowiada o tym szkole lub to pokazuje. Przychodzi na drugi dzień, a tam 4 inne osoby mają TO SAMO. Wymyślając coś chcemy być oryginalni, wyróżniać się i tak dalej, ale gdy ktoś od nas skopiuje, to wszystko nad czym pracowaliśmy znika. Osobom, które ściągają brak pomysłów, wyobraźni i oryginalności. Dla mnie to bez sensu.
No, to tyle na ten temat. Mam dla Was 2 gify, które kompletnie nie pasują do tematu, ale to nic :D
A jakie jest Wasze zdanie na temat kopiarstwa? 

14 komentarzy:

  1. O jejku, akurat ja też się spotykam z tym. Np. przeglądałam blogi osób, które skomentowały mojego bloga, co spotykam? NAGŁÓWEK TAKI JAK JA! Mimo, że nagłówek był zrobiony przez osobę, ale dla mnie to poczułam się urażona też. Nie cierpię takiego czegoś. A gify? Są świetne! Tylko uważaj, żeby Ci nie skopiowali hah :P
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by zobaczyć lub skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem jeżeli ktoś od cb skopiuje to dobrze bo to znaczy że tej osobie się to podoba a np. jeżeli pokazujesz jak zrobić galaktyczne buty to się nie dziw że ktoś ma takie same
    ps:to moje zdanie a każdy morze uważać inaczej
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładny kotek!(Julia)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram wszystko co napisałaś i mam takie samo zdanie na ten temat co ty ;] Osobiście nie chciałabym, by ktokolwiek kopiował coś mojego np. treść bloga, wygląd czy chociażby mój nick -,-

    Świetne gify *__* Jak się robi takiego gifa jak ten twój pierwszy ? Trzeba mieś jakić program do tego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do gifów, to robiłam je na stronie internetowej. Nazywa się GIFPAL, masz tam różneee efekty i opcje ;)

      Usuń
  5. Zajebisty blog *__*
    Świetne gify :3
    Zgadzam się co do kopiarstwa ;|

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, wręcz nienawidzę kopiarstwa! Znam taką osobę co kopiuje ode mnie bardzo dużo rzeczy, np. kupiła sobie takie same buty, plecak do szkoły. Czasami mam ochotę takim ludziom po prostu przywalić. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej tu FreeSmiles . Fajny ten blog bo ma ciekawe tematy :) Zgadzam sie z toba o kopiarstwie mam taka w klasie co bezczelnie kopiuje rzeczy przy moich oczach !!! Ale sproboje sie nie denerwowac i przymknac oko bo nie trzeba denerwowac sie na takie glupie osoby :) Pa pa i mam nadzieje ze bglo sie rozkreci ! powodzenia.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Julia-Juliaa ♥21 marca 2013 03:02

    Ja też nie lubię kopiarstwa to trochę denerwuję ... A i śliczne gify ;D .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne gify zrobiłaś. :D Też nie lubię kopiowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślczne :DDDD sweeet jesteś // ask. LuvJu

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wstawić gif na bloga, bo nie daje rady :/

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)