2013/03/22

HIT czy KIT?

Hej :3
Dzisiaj mam dla Was coś zupełnie innego niż zazwyczaj: POST O MODZIE! ;) Będę tu dawała zdjęcia modnych ciuchów i powiem co o nich myślę.
Zapraszam!



Sweter ombre (cieniowany)... Wiele osób ma takie swetry, więc trochę mi się "przejadły", co nie zmienia faktu, że mi się bardzo podobają :) Więc jak dla mnie HIT.



Bejsbolówki. Niestety, miała je co druga osoba, więc mam ich na jakiś czas dość. Podobają mi się, ale nie kupiłabym. A więc HITO-KIT, haha, nowe słowo :D


Conversy. Jak dla mnie zwykłe trampki, a ludzie nimi szpanują przez znaczek... Oczywiście możecie uważać inaczej. Dla mnie: KIT.




Legginsy galaxy. Bardzo mi się podobają *_* Jak najbardziej HIT!



Dżinsowe koszule. Tak jak napis na obrazku :D Przypadły mi do gustu, więc HIT.




Kolorowe rurki. Są bardzo przydatne, fajnie się komponują z różnymi bluzkami i swetrami. Moim zdaniem HIT.



Trampki na koturnie. Nie podobają mi się, KIT :P


A Wam co z tych rzeczy najbardziej podoba? A co najmniej? Piszcie w komentarzach.





18 komentarzy:

  1. wszystko mi sie podoba co ty napisałaś HIT

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajne oprócz trampek na koturnie, sweterek z ćwiekami i ombre *-* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajne oprócz trampek na koturnie, sweterek z ćwiekami i ombre *-* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się leginsy galaxy! *-* Sweter ombre i kocham dżinsowe koszule! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie samo zdanie na temat conversów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. według mnie też te trampki na koturnie to badziewie x.x

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie podobają mi się te ostatnie buty fuj xd ;/

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tak samo jak Tobie.
    Trampki na koturnie, wyglądają koszmarnie.
    Kolorowe rurki są idealne szczególnie na wiosnę.
    Dżinsowe koszule hmm.. tu użyję Twojej nowej nazwy Hito-kit
    Legginsy galaxy pierwszy raz je widzę, ale są super. Gdybym znalazła takie w sklepie zaraz bym kupiła.
    Conversy to jak mówisz, zwykłe trampki które zdobyły sławę przez znaczek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobają mi się legginsy galaxy,trampki na koturnie i ten cieniowany sweterek nie założyłabym nigdy, a co do conwersów każdy ma inne zdanie ale conwersy dłużej wytrzymają niż zwykłe trampki. Podsumowując podoba mi się : bejsbolówka, conwersy, koszule dżinsowe i kolorowe rurki. Natomiast nie podobają mi się :trampki na koturnie, legginsy galaxy, cieniowany sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię twoje posty masz bardzo ciekawe pomysły jak je zrobić i co w nich napisać oby nie zabrakło ci pomysłów POWODZENIA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość rzeczy jest dla mnie Hitem ; )
    Jak coś,to ja z aska ( Zuzinkusia ) ; 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ciuszki *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ubrania, prawie wszystkie chciałabym kupić (może poza trampkami na koturnie, więc zgadzam się z tobą) xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 sweterek! megamegamega<3

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)