2013/03/17

Powitanie

Hej...
To mój pierwszy post na tym blogu. Może powiem najpierw o czym on będzie i coś o sobie :) Więc posty będą na prawdę różne i każdy znajdzie coś dla siebie. Znajdziecie tu DIY, przepisy, troszkę mojej codzienności, stylizacje, recenzje, trochę fotografii... i wiele więcej. To może teraz coś o mnie. Mam na imię Gabriela (Gabi), mam 13 lat. Wiecie co? Może pozadajecie mi jakieś pytania o mnie w komentarzach i w następnym poście odpowiem? ;) Tak, tak będzie lepiej. No, to tyle na dziś. Macie tu moje zdjęcie:

5 komentarzy:

  1. Pytania, powiadasz? :D
    Z jakiego woj. jesteś?
    Ulubiony kolor?
    W jakim stylu się ubierasz?
    Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
    Masz rodzeństwo? ;) ~ Night

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz na miłą osóbkę :)
    Jaką subkulturę najbardziej lubisz?
    Jakiej muzyki słuchasz?
    Lubisz mangę i anime?
    Kim chcesz zostać w przyszłości?
    Dlaczego nie sypiasz po nocach? (godzina dodania posta) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, ale pysznie wyglądające ciasto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna. masz odwagę, serioo. haha fajne zdjątko. chce takie mieć swoje ;3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na 13 letnią dziewczynę, idzie Ci świetnie. Nie przestawaj robić co kochasz, przez idiotyczne komentarze.

    http://ask.fm/NataliaPawlow

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)