2013/03/18

DIY: galaktyczne tenisówki

Hej, hej :)
Jak widać po tytule, dziś opowiem Wam jak zrobić tenisówki galaxy (bardzo modny wzór z motywem kosmosu) oraz pokażę wyniki swojej pracy.
Potrzebne nam będą:
- Gąbeczki (można pociąć zwykłe zmywaczki do naczyń na małe kawałki),
- Zwykłe, białe tenisówki (lub trampki, jak kto woli),
- Farby akrylowe w różnych odcieniach niebieskiego, fioletowego oraz biała i czarna,
- Szczoteczka do zębów,
- Gazety (aby nie ubrudzić podłogi i wypchać buty),
- Taśma klejąca.
Sposób wykonania:
1. Oklej gumę z boków buta taśmą, aby nie pomazała się farbą.
2. Wypchaj buty gazetami.
3. Nabierz na gąbeczkę ciemno-niebieski kolor farby i wklepującymi ruchami nałóż ją na cały but.
4. Używając różnych odcieni fioletowego i niebieskiego zrób na bucie "plamy" w różnych miejscach i delikatnie rozetrzyj je gąbką z niebieską farbą.
5. Nałóż na szczoteczkę do zębów białą farbę i "ochlap" cały but, w ten sposób powstaną nam "gwiazdy". (Fajna zabawa ;3)
6. Te same czynności ponów na drugim bucie.
GOTOWE!

Wiem, że bez obrazków jest trochę ciężko to wszystko zrozumieć, ale może Wam się jakoś uda... No, a teraz wyniki mojej pracy + jakieś moje zdjęcie z dzisiaj.




I to tyle. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja instrukcja. :)

7 komentarzy:

  1. super ;D zapraszam do mnie :) na moim blogu oceniam blogi oraz wiele innych . musisz to zobaczyć :) http://fru-sru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladny blog :)... i sliczna jestes <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog i super tenisówki ^^ też mam bloga http://bubububuu123456789.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow efekt boski ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Fajne buty :D Zapraszam na jazdakonnacalezycie.bloog.pl
    PS: Na gliterach jestem CharmingUnicorn

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)