2013/03/17

Wuzetka ^^

Cześć :D
To moja druga notka dzisiaj. Rozkręcam się, haha :) No więc przed chwilą zrobiłam ciasto o nazwie "Wuzetka", niestety z gotowca, ale cóż. Mimo tego i tak spędziłam w kuchni sporo czasu, ale warto było. Według mnie wyszło całkiem smaczne... Magda Gessler zapewne powiedziałaby inaczej, haha :) Nie ważne. Ogólnie jakoś tak czas szybko mi dziś minął. Niestety jutro do szkoły.... A ja nie odrobiłam jeszcze lekcji. Ech. Dobra, nudziłam się dzisiaj, więc za dużo do napisania nie mam. Zostawiam Was ze zdjęciami.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)


P.s. Chciałam powiedzieć, że moja koleżanka też ma bloga (kroljulian234.blog.pl) i serdecznie Was do niej zapraszam. Komentujcie, obserwujcie i przeglądajcie.

11 komentarzy:

  1. Pychotka, jestem fanka wuzetek! *-* Dasz przepis w NN notce? // Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm. ;) Wygląda smacznie! Aż bym zjadła coś słodkiego. ;) ~ Night

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Blog *O* Na pewno będę tu często wpadać ;DD ~ ` Dośś ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm uwielbiam to ciasto *.*
    +obserwuję
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja też robię z gotowca. Narobiłaś mi smak na Wuzetkę :)

    http://wez-olowek-i-narysuj-formule-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Napiszesz kiedyś przepis?? Wygląda smakowiciee. :* Ps. Fajny blog. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne ciastko <333
    claudia-klaudia-rose.blogspot.com
    + obserwuje
    liczę na rewanż : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym zjadła jakieś ciasto ;p
    fajny blog : )

    http://kraina-psychopatow.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że wejdę na twojego bloga ;) Lubię Cię już po twoim avatarze. :D

      Usuń
  9. Nie wiedziałam że ludzi po awatarach się ocenia :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)