2013/03/18

Ćwieki: moje zdanie na ten temat

Cześć,
Teraz post na temat ćwieków. Wydaje mi się, że ta moda robi się już trochę męcząca. W dzisiejszych czasach nie można wyrazić własnego stylu... Kiedyś ćwieki były symbolem rock'a, niestety dzisiaj to tylko modny dodatek, który praktycznie każdy ma w swojej szafie (na jakimś ciuchu). Moim zdaniem, to trochę dziwne, kiedy osoba, która słucha, np. Justina Biebera czy One Direction nosi ćwieki, "bo to modne", coś tu nie pasuje. Może ulegam stereotypom, ale takie rzucające się w oczy dodatki powinny być odzwierciedleniem czyjegoś stylu, czy gustu muzycznego... A nie mody. Podkreślam, że to tylko moje zdanie, nie musicie się z nim zgadzać. :) 

Spójrzcie na przykład tutaj... Ja bym w tym miejscu nie komentowała, sądzę, że wiecie o co mi chodzi. 

A Wy jakie macie zdanie na temat mody na ćwieki? Zgadzacie się ze mną? Może macie własne poglądy na ten temat? Piszcie w komentarzach :)

P.s. Troszkę zejdę z tematu: Nie patrzcie na godziny moich postów, są one błędne, nie wiem czemu tak się dzieje. W każdym razie nie piszę o pierwszej w nocy tak jak to podaje blogspot ;)

8 komentarzy:

  1. W pewnym sensie masz racje, bo to trochę denerwujące jak dziewczyny ubierają się np. na rockowo a okazuje się, że z tym stylem nie mają nic wspólnego bo słucha takiego Biebera.
    Pozdrawiam http://wholelifeonthesofa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz panuje moda na ćwieki i jeżeli ktoś dobrze zestawi cały strój to mi to wcale nie przeszkadza :) Ważne żeby on się dobrze w tym czuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas ćwieki się nie przyjęły. Z chęcią bym je nosiła ale w mojej szkole zapanowała moda na 1d. Jak ich nie lubisz to nie istniejesz lub jesteś wariatką. A ja tam pozostanę przy rocku

    http://wez-olowek-i-narysuj-formule-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię ćwieki i takie tam :), ale słucham rocka. Nie mam dużej ilość ubrań z tego typu dodatkami - mam tylko czarną sukienkę. Zapraszam do mnie http://kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą w 100% kiedyś to było fajne ale teraz prawie każdy nosi ćwieki i nie ma w tym nic oryginalnego. Masz bardzo fajny blog, obserwuję i liczę na rewanż. http://hand-made-by-cocoa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche w tym racji. Dziwne jest takie coś jak dziewczyna nosi ćwieki ubiera się na rockowo bądź punkowo a słucha 1D czy Biebera

    P.S zapraszam na mój blog http://kindziolinka.blogspot.com/ + obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mam takie same zdanie jak ty na ten temat :) directionerzy noszący ćwieki O-o masakra

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)