2013/03/29

Coś nietypowego

Heii
Dziś taki nietypowy post, trochę smutny... A więc myślałam ostatnio dużo na różne tematy i zdałam sobie sprawę, że rzeczy którymi się przejmuję są niczym wobec niektórych ludzkich problemów. Dobra, już wyjaśniam. Po prostu ostatnio w relacje dziewczyn z naszej klasy układają się nie za fajnie i bardzo mnie to martwiło, a dzisiaj dowiedziałam się, że siedmioletni chłopiec, który mieszka pode mną  (w bloku) zachorował na białaczkę i miał już chemioterapię. Wiem, że to tak jakby nie ma ze sobą związku, ale to dało mi trochę do myślenia... Bo ja się przejmuję na prawdę głupimi "kłótniami", jakimiś docinkami, a taki siedmioletni chłopiec, którego niedawno widziałam roześmianego, biegającego po podwórku ma poważną, śmiertelną chorobę. I to chyba jest powód do zmartwień, a nie jakieś obgadywanie, ściąganie, czy co tam jeszcze... Uznałam, że najważniejsze jest zdrowie i rodzina, a nie jakieś głupie słowne przepychanki, które do niczego dobrego nie prowadzą. Do niedawna myślałam, że wszystko jest nie tak, że nie układa mi się w szkole, a dziś zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę mam wszystko. Jestem zdrowa i mam kochającą rodzinę.
Dobra, ten post był trochę taki dziwny i nietypowy, ale musiałam tu napisać takie moje... przemyślenie? Spostrzeżenie? Nie wiem jak to nazwać.
A żeby nie było tak pusto, to wstawiam Wam jakieś zdjęcie z wczoraj:

(Chyba go wczoraj nie wstawiałam, ale nie jestem pewna)



A wy co o tym wszystkim myślicie? Zgadzacie się ze mną? (Mówię jak moja pani z informatyki ;o)





9 komentarzy:

  1. Fakt, że przejmujemy się błahostkami i nie zauważamy, że ktoś w tej chwili zwalcza z chorą śmiertelną. Polecam przeczytać książkę "Oskar i pani Róża" jest o chłopcu, który ma białaczką. Ma bodajże 10 lat. A pani Róża mu pomaga przeżyć kilkanaście dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam tą książkę. A wiesz co jest dziwniejsze? Że ten chłopiec, który pode mną mieszka ma na imię właśnie Oskar ;o

      Usuń
  2. Zgadzam się, że przejmujemy się błahostkami i nie zważamy na to, że ktoś w tej chwili walczy o życie. szkoda ma tego chłopca :c Polecam przeczytać książkę "Oskar i pani Róża" jest właśnie o chłopcu, który ma białaczkę. Genialna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie spodobał mi się Twój blog ! Z pewnością będę zaglądała tu częściej.
    Komentujesz ? Obserwujesz ? Robię to samo ! :>

    http://my-life-my-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie mówisz, wydaje się, że mamy niby takie problemy, a tu okazuje się, że osoby, które mijamy są poważnie chore. To smutne.
    Śliczne zdjęcie :*

    http://decisive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog, świetnie piszesz *.* Bede tu wpadać częściej ; )
    Obserwujemy ? karaafashion.blogspot.com
    Wesołych Świąt !! <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie uznaję obserwacji za obserwację - jeżeli mój blog Ci się podoba, to po prostu go zaobserwuj.
♥ Jeżeli masz napisac "super blog, zapraszam do mnie" to lepiej nie pisz nic.
♥ Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz! :)